Sunday, March 25, 2012

Let's get it started :D

Húha, mit is mondjak...eljött ennek is az ideje, hogy blogolásba öljem az időmet :D

A mai naptól rendszeresen igyekezek beszámolni a dolgokról :)

Csapjunk is bele a lecsóba :

A mai napon megnéztem azon animéket, amivel még el voltam maradva (Poyopoyo Kansatsu Nikki, Naruto Shippuuden), valamint folytattam a Fairy Tail beérésére tett kísérletemet. Igen jól haladok, a 97. résznél tartok jelenleg. Ez egy olyan kedves anime, ami mindig tud meglepetéseket okozni, változatos, olykor szívszorító :)

Már csak egy hét van hátra a Trónok harca 2. évadának premieréig. Nagyon várom már, igaz, már olvastam a Királyok csatáját. Azonban, mint azt tudjuk, a megfilmesítés és a regény nem mindig egy és ugyanaz...

Végre nem felejtettem el elhozni otthonról a PSP-met Szegedre, így akár még multi is lehet a héten :D


Első bejegyzésnek elég is ennyi, holnap folyt. köv. :D

adizz00
leendő blogkoptató kisiparos :D

1 comment: